29 juni 2012

Igår

Vi är få på jobbet nu eftersom många gått på semester redan och en av mina kollegor fick idén att bjuda hem oss som är kvar på grillkväll. Det var så mysigt och treligt att sitta tillsammans ute i solen och bara vara en kväll. Det blir väldigt avslappnat att vara tillsammans med sina kollegor eftersom man träffas så ofta och vet det mesta om varanda redan så man behöver inte vara på tå och "uppdatera" folk om sitt liv när man ses. Några drack vin men själv drack jag cola eftersom jag vet att jag har svårt att orka upp på morgonen annars. I vilket fall som helst så var det en lagom, mysig och otroligt trevlig kväll och jag hoppas att vi kan göra om det någon gång för ibland behöver man också ses tillsammans över annat än elände. Ikväll blir det myskväll med Rikard och imorgon kommer Storlolly och Lillifer tillbaka hem igen.

Inga kommentarer: