1 okt. 2012

Nytt jobb!

Nu är det klart! Jag har fått en ny tjänst och lämnar nu myndighetsutövningen för första gången sedan jag slutade skolan i januari 2002. Det ska bli kul men känns samtidigt lite läskigt eftersom jag nu lämnar min trygghetszon och ger mig ut på djupare vatten. From 1 december ska jag nu rekrytera, utreda och handleda familjehem och samtidigt lämna ifrån mig "mina" barnärenden med varm hand till någon annan. Känns bra att gå vidare nu för om man inte hittar nya saker att lära sig så är det lätt att man stagnerar. Jag är ju samtidigt Oxe så det är inte med odelade känslor som jag gör denna förändring men å andra sidan så funderade jag länge och väl innan jag bestämde mig. Jag vill ju helst att allt ska vara som det alltid varit för sådan är min natur. Wish me luck!

4 kommentarer:

Anna sa...

Kul Mia! Det kommer bli kanon tror jag! Spännande, grattis o lycka till! Kram

Unknown sa...

Grattis och Lycka till!! håller med dej om att man ska utmana sej själv och gå vidare men samtidigt så är ju förändringar inte oss Oxars stora favvo ämne.. hur nu det går ihop :)
kram

Kristina Öijeberg sa...

Härligt! Aldrig mer än två år på samma arbetsplats har jag hört.

Sara sa...

Hejja Mia!! Det kommer bli jättebra ska du se :)