26 okt. 2012

Väntar...

Jag sitter här i soffan och väntar på att Thea ska komma hem från Halloweendiscot. Hon åkte hem till en kompis och "gjorde sig i ordning" för så stora har de blivit nu att de vill förbereda sig tillsammans. Så nu ska det bli roligt att höra hur vampyrdrottningen har haft det på sin fest. Saga hon snorar på och jag hoppas att det släpper lite till imorgon så vi kan vara ute. Inatt sov vi inte heller så mycket som vi hade önskat eftersom hon hostade oss i nacken från 01 ungefär. När jag var uppe i köket sista vändan och hämtade hostmedicin och näsdukar så var klockan 04.30 och då kändes det lite hopplöst på sovfronten. Imorgon ska vi försöka sova ut lite men jag hoppas ändå att vi vaknar senast 09 annars missar Thea tennisen klockan 10. Annars är det inte så mycket nytt under solen i mitt liv just nu så nu säger jag godnatt till er och hoppas på det samma för oss.

Inga kommentarer: