17 nov. 2012

Man förändras...

Det var trevligt igår på Nöjesfabriken. Trevligast var det nog innan vi gick dit men så är det väl alltid. Maten var ok men inte toppklass och eftersom jag egentligen inte alls är intresserad av Weeping Willows så var det inget dragplåster heller när tröttheten började sätta in. Jag kom på mig själv med att ha blivit lite som Pija brukar vara. Först så förfestar man och dricker en hel del alkohol och känner sig på topp. Sedan  avtar effekten, man får lite mat i sig och slutligen vill man bara gå hem helt plötsligt. Jag hade verkligen tänkt vara kvar halva natten ända tills jag helt plötsligt inte ville längre och då ville jag BARA hem. Pija brukar när detta inträffar försvinna i natten som genom magi men jag sa iallafall hejdå till mina kollegor och fick skjuts hem. Så idag är jag seg och trött men ändå ganska ok. Tillräckligt ok för att städa iallafall och då har ju inte lördagen gått till spillo. Ikväll blir det nog inte många knyck men det behövs ju inte heller när tv-kvällen är smått magisk på lördagar numera.

Inga kommentarer: