12 dec. 2012

Undrar ni hur det går?

Jo, det går ganska bra med hjälp av morfar, mormor och Vickan. Någon hämtar barnen och de har fått mat när jag kommer hem. Tur att man kan få hjälp när man inte är hemma från jobbet förrän 17.30 på vardagar. Idag har jag ont i huvudet så det blir en tidig kväll. Blir ofta så för mig när jag sovit lite dåligt så det gäller att lyssna på kroppens signaler. Thea blev lite ledsen idag när vi kom hem eftersom hon längtar efter pappa. Så hon ringde till Rikard och grät lite men sedan gick det bra igen. Märker dock att de inte gillar att pappa är borta på natten. Det är väl en vanesak så det kanske ger sig med tiden. Själv har jag ju sällskap av två barn i sängen så det känns inte så tomt i väntan på att Rikard ska komma tillbaka. Rikard bor i ett litet rum vid sjukhuset och det finns bara en tv att roa sig med så jag tror han längtar efter oss lika mycket som vi längtar efter honom när det är kväll. Godnatt på er.

Inga kommentarer: