7 juni 2012

Here we go again

Imorse började hon nysa ganska mycket den lilla och på em ringde de från dagis och ville att Rikard skulle hämta henne för hon var inte alls pigg. Så nu snörvlar hon och hostar inne i sin säng och stundtals får jag ta upp henne så hon får sitta i mitt knä och sova. Men nu undrar vän av ordning (och det är jag ju) skulle inte den här tiden på året vara förbi? Vem blir sjuk i juni? Juni, juli, augusti är våra enda sjukfria månader och nu blir allting upp och ner när det blir sjukt på fel ställe. Jag ser nu framför mig att skolavslutningen blir en katastrof för Thea eftersom hon säkert kommer bli smittad lagom till den. På lördag ska hon på se inspelningen av Gladiatorerna (hon är så glad för detta så hon nästan dööööööör enligt henne själv) och på söndag är det kalas hos en klasskompis så vi hoppas att hon klarar sig förbi helgen iallafall.

Inga kommentarer: