20 juli 2012

Skeppsbruten

Jag sitter här i stan och får veta att nu vet de minsann hur läckan ser ut 36 timmar efter att den uppstått. Vad de inte har är reservdelar och de vet inte ens var de ska få tag på dem. När de HITTAT delarna då tar det 3-4 timmar att laga själva läckan. Men vilken tur då, att ni kan laga den helvetes jävla läckan OM ni hittar reservdelar för igår stod det på hemsidan att ni lagade hela dagen. Ljug, ljug och ljug. Jag har bott där jag bor i 6 år och nu är det andra gången det blir så här. Tålamodet är numera helt borta med kommunen som planerar lika bra som en blind ser. Jag har semester några få ynkliga veckor om året och då vill jag inte sitta i en lägenhet i stan i flera dygn bara för att kunna gå på toa. Jag är så frustrerad och arg så jag vill helst bara gråta. Men så får man ju inte göra när man passerat åldern 4 så jag avreagerar mig här istället. BAJS!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: