16 mars 2013

Frisk!?

Kanske inte som vanligt frisk men friskare iallafall och det gick bra att jobba två dagar i slutet på veckan. Trött, trött var jag när jag kom hem men det får det vara värt när jag äntligen orkar något igen. Så nu blir det till att vila och hämta kraft i helgen för nästa vecka måste jag orka 5 hela dagar. Sagas ögininfektion är inte riktigt bra än men jag hoppas hon är ok och kan gå på måndag för det börjar kännas segt för henne att gå hemma utan kompisarna när hon är frisk för övrigt.
Idag ska jag ta med mig Thea till Bergvik och köpa present eftersom hon ska på kalas imorgon. Det är inte ofta jag får med henne ut i butiker så jag ska också passa på att köpa lite byxor till henne eftersom hon växer så det knakar. 134 i storlek har hon nu även om det inte alls känns så länge sedan som jag köpte storlek 86....
Fast då var jag ju 33 och snart är jag 40 så det kanske har flutit en del vatten under broarna ändå.
Hej svejs!

Inga kommentarer: