2 jan. 2019

Januari

Januari och jag vi är inga vänner alls faktiskt. Nu finns det inget att se fram emot längre, allt är slut. Nu är det tre månader av mörker och kyla utan ljusglimtar. Sjukdomar, elände och tristess....
Så därför ska jag fokusera på att röra mig så mycket det går denna period. Träna upp min förmåga att gå långt inför Londonresan så att jag har något att sysselsätta mig med. Jag får det säkert tufft på vsrdagarna för det är mörkt när jag kommer hem men det är väl det springandet är till för. Så nu ska min fitbit sitta klistrad på min handled fram till sista mars och då ska jag mäta hur långt jag hunnit gå på denna tid. Glad att jag har den för det känns roligare att röra sig när den registrerar och skickar glada små tillrop när jag gjort ”rätt”.
Så klara färdiga gå!

Inga kommentarer: