26 jan. 2020

När man älskar sitt badrum...

Alltså det där med att få längta efter saker är inte så dumt. Trots att jag är vuxen så kan jag verkligen uppskatta att jag fått vänta och längta länge på det jag önskar mig.
Badrummet fortsätter att göra mig nöjd i vardagen. Den här helgen for vi in till stan för att ordna lite saker som värkt fram med tiden efter att det blivit klart. Bla så har det där med att alla handdukar hänger konstant på handdukstorken inte blivit så bra. Det blir trångt och blöta handdukar hindras av torra handdukar från att torka. Så nu fixade vi krokar att hänga de torra handdukarna på så att en eller max två handdukar är på torken samtidigt.


Vi har nu alla en varsin färg på handdukarna. Thea är blå, Saga är vit, jag är rosa och Rikard har en grå (men duschar envist kvar i den nedre duschen ). 

Idag ska vi titta på handbollsmatch som Theas lag spelar. Ska bli kul för det var länge sedan vi såg henne spela nu annat än cuper. 

Inga kommentarer: