5 dec. 2012

Det tuffar på

Idag har vi fixat in Saaben i garaget så den får tina lite. Om vi önskar riktigt mycket så kanske det räcker att tina den för att den ska funka igen. Håll tummarna för oss!

På jobbet är det fortfarande kul och spännande. Jag kämpar med att hitta formerna för jobbet eftersom det inte är lika självklara arbetsuppgifter som i myndighetsutövningen. Det går framåt och vi har ju tiden att använda på ett annat sätt än vad jag är van. Känns roligt att gå till jobbet på ett mer avslappnat sätt nu och det känns att jag kommit rätt. Rikard han sliter med sin skola och 1000 inlämningsuppgifter som ska vara klara innan praktiken börjar nästa vecka. Tur att jag har lite mera energi kvar efter jobbet när Rikard måste tänka på annat. Nu håller jag tummarna för att vi alla är friska fram till julledigheten. Gonatt!

Inga kommentarer: