4 feb. 2013

Premiär och snökaos

Idag hände det som jag inte vågat hoppas på; jag fick väcka Saga i hennes egen säng imorse. Har aldrig hänt förut men nu hoppas jag innerligt att det händer igen. Jag vet inte vem av oss som blev gladast men hon var stolt som en tupp hela morgonen. Nojjig som jag är var jag tvungen att se att hon verkligen andades innan jag började väcka henne för detta var INTE väntat men väl så välkommet. Nu håller vi tummarna för att denna natt blir lika bra.

Idag har det varit snökaos ( som vanligt när det snöar). På vägen hem stod en kraschad buss över vägen så jag fick vända och ta en omväg. Undrar lite vad som hänt om det inte stått ett räcke mellan bussen och älvfåran. Hoppas att ingen skadade sig...



1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Saga stortjejen:-) <3 Tycker att hon blivit lik bådef farfar och morfar ;-) kram från farmor