30 juli 2017

Idrottstejp och halvstrumpa

Åkte till Apoteket igår men till min förvåning var de inte världsbäst på hälsporre. Borde det inte vara en väldigt vanlig åkomma?? Men efter att ha resonerat oss fram tillsammans så blev det en icke elastisk tejp och hälinlägg till mina gympaskor. När jag kom hem beklagade jag mig i min träningsgrupp på Facebook och fick då detta tips:

Så nu har jag även beställt en sådan här halvstrumpa för att försöka mota Olle i grind. Efter att jag redan valt just denna fick jag tips av Louise (tack!) att det kan vara så att man får prova sig fram med olika varianter av dessa strumpor innan man hittar den som passar just mig bäst. Det verkar som att tålamod är en ingrediens i detta tyvärr men jag får ta en dag i taget. Jag blev iallafall 44 år innan jag fick min första idrottsskada och det är ju inte så dåligt.

Idag blir det städdag för mig och hänga med kompisar för barnen och Rikard han jobbar igen han stackarn.

Inga kommentarer: