28 aug. 2017

Det vankas bröllop

Johanna och Per ska ju gifta sig när vi är på Rhodos och då måste man ju ha en klänning som passar i sammanhanget. Den får inte vara för varm eller för kort och den får definitivt inte vara svart. Så nu har jag fastnat för två modeller och köpt båda på nätet.
Klänning nummer 1 är ju väldigt rosa men jag gillar modellen och tanken är att jag ska ha en tunnare scarf runt axlarna.

Det här är modell nummer två som ju ni kan se är lila. Ska bli så roligt att få prova vilken av dem som känns bäst på. Hoppas, hoppas att jag kan få bort känslan av att jag ska på maskerad som alltid infinner sig när jag inte har byxor på mig. Någon gång måste jag ju bli en vuxen kvinna och vuxna kvinnor har klänning och kjolar, eller??

1 kommentar:

Farmor sa...

Hahaha Mia....fördelen med att alltid gå i byxor är att man känner sig oerhört uppklädd och tjusig i den enklaste jeanskjol och med lite kilklack på skon känner man sig som om man ska på Nobelfesten 😂😂😂 Båda klänningarna var jättefina 👗👌🏼...håller tummarna att du ska trivas i någon av dom❣