2 aug. 2017

Men för faan

Kände mig bra i hälen hela dagen igår. Bara lite, lite öm men med rehabgreken så gick det mycket bättre än vanligt. Så jag tänkte att då springer jag väl idag också så att det blir maxbelastat med inläggen i för att testa om det håller. Jag bytte om och åkte till Kilene men när jag sprungit 10 meter känner jag att resåren i mina träningsbyxor inte längre existerar sedan senaste tvätten. Jag blev så förbannad att jag nästan tände eld när jag insåg att det kommer inte att fungera att springa 2,5 km och hålla uppe byxorna hela tiden. Fan i helvetes jävla skitbyxor!!
Så jag fick tänka snabbt och bestämde mig för att jag orkade hålla byxorna uppe i 1,1 km som är det kortaste spåret men att jag istället skulle springa mycket fortare än vad jag brukar göra. Tur att man inte är helt rådlös...

Och foten då? 
Jo, tacka som frågar den är faktiskt helt ok!

Take one last look för nu åker dessa byxor dit pepparn växer 🌶

1 kommentar:

Farmor sa...

Bra jobbat Mia 👌🏼👍....du vann över byxorna iaf som sprang ändå 👏👏😜😂