22 sep. 2017

Lite kallt

Hemresan gick bra och vi landade redan vid 15-tiden på em. När vi kom hem ville båda barnen åka på sina handbollsträningar så det blev bara jag, Rikard och smutstvätten kvar. Rikard packade upp alla väskor medan jag tog på mig att åka och handla. 
Vi chockades lite av kylan i luften som blivit påtaglig på den vecka vi varit borta men man vänjer sig även vid den. Julen är mindre än 100 dagar bort...
Mera filt åt folket.

Jag har ju fått en ny chef medan jag var på semester och jag har inte hunnit se så mycket av henne ännu men det känns som att det kommer att gå bra. Hon verkar kunna mycket och det är bra eftersom vi har många nya medarbetare. Men det är alltid lite pirrigt när man ska samarbeta med någon ny. Känns skönt att vi är två Ärendehandledare så att vi har varandra i allt nytt som blir.




Inga kommentarer: