1 sep. 2017

Sjuka veckan

I måndags insjuknade Saga i feber, förkylning, ont i halsen och hosta. Onsdag eftermiddag började jag känna mig ruggig och igår var det min tur att ligga helt utslagen. Fruktansvärt töligt men jag är samtidigt tacksam att det kommer nu och inte när det är dags att resa. Igår orkade jag knappt existera men idag har jag fått i mig lite kaffe och känner att det redan börjat vända som tur är. Orkar bara sitta i soffan om jag ska undvika att känna mig svimfärdig men innan måndag kommer jag att vara på banan igen vilket känns skönt.



Idag ska Thea åka på skolresa till Sållaren med sin klass och hon är taggad till tänderna. Har packat en jätteväska för en enda natt men hon är iallafall beredd för alla tänkbara väder. Nu på morgonen var det bara 5 grader varmt så hösten gör snabba framsteg i år. Men jag gillar faktiskt hösten så det känns helt ok. Välkommen september!

2 kommentarer:

Farmor sa...

Krya krya på dig 💕 hoppas att di andra två gör bort ev förkylning innan resan...om dom nu tänker ha den🙊🙊🙊kram kram å snart åker vi 👍

Mia sa...

Tack, ska försöka akta de andra två ❤️