13 okt. 2017

Fredag

Idag har jag testcyklat till min nya arbetsplats. Det fick fint och vägen var roligare än att åka på raksträckan på leden. Men... det tar 30 minuter in till stan och 40 minuter till Karolinen så jag får börja lite tidigare på morgonen när jag drar igång till våren. Skönt att cykla dock och det känns vemodigt att ställa in cykeln för vintern snart. När jag kom fram testade jag en kaffelatte i cafet vid ingången och det var himmelskt.

Så det jag sparar in på diesel och parkering kommer jag istället att spendera på gott kaffe from 1 februari. Hehe.

Nu har jag cyklat hem i en hast för att sedan raskt hamna på Sagas handbollsträning.

Skönt att det är fredag iallafall. Nu ska vi njuta och vara lediga tillsammans. Går allt som planerat så har Sagas rum blivit förvandlat innan måndag hoppas jag.

Inga kommentarer: