26 nov. 2017

Handboll och bowlingkalas

Den här helgen har varit helt galen. Thea är med i Hellton Cup och samtidigt lyckades vi klämma in Sagas kalas. Dessutom kom Cissa och Alva hit eftersom Cissa och Rikard skulle träffa sina gamla jobbarkompisar från Filmstaden.
Så igår var jag tre vändor in till stan för att titta på matcher varav den sista igår kväll tillsammans med Saga och Alva eftersom Rikard och Cissa redan åkt på fest. Imorse åkte jag och Thea till Fröding Arena för finalspel. De vann då kvartsfinalen och semifinalen blev mitt i Sagas kalas. Så Rikard tittade på den matchen medan jag slutförde Sagas kalas. Tyvärr förlorade de semifinalen men nu ska de äta och se en Helltonmatch tillsammans så dagen är långt ifrån över.
Själv har jag nu landat i soffan och ser fram emot nästa helg när det händer absolut INGENTING. Puh!

Förväntansfulla kalasbowlare


Saga var supernöjd med kalaset och alla verkade tycka att det var kul.

Inga kommentarer: