10 feb. 2018

Hälja

Flyttveckan ligger äntligen bakom mig och nu kan jag börja blicka framåt igen. Jag är helt slut av allt som är annorlunda även om det är bra. Idag drog jag med Pija till IKEA för lite inspiration och shopping. Tanken var att inreda kontoret lite men det blev bara tre blommor till kontoret och inte så mycket inredning alls.
Här är två av de nya blommorna med tillhörande kruka samt mitt skohorn som ska hänga på kontoret. För att: jag är gammal nu och gamla människor behöver skohorn!

Theas rum fick nya kuddar till hennes dagbädd så hon kan sitta där och vara bekväm när hon är hemma.

Fyra timmar av shopping, mat, fika och prat var precis vad jag behövde för att få tillbaka lite energi igen. Ikväll ska vi se på Mello jag och Rikard (fast han är mest motvillig). Thea har två kompisar som sover över och de ska se själva på tvn där nere. Saga är i Nyköping och hälsar på kusinerna och grattar Axel på födelsedagen så det känns lite tomt. 

Här är hon i stallet i Nyköping. Hon gillar verkligen hästar så länge hon får vara på backen och pyssla. Rida vill hon inte göra även om hon har möjligheten. Men någon måste ju gosa också så det får bli hennes jobb.

Inga kommentarer: