17 nov. 2018

Mycket händer på samma gång...

Ja, svårt att veta var jag ska börja. På en vecka ha jag hunnit vara på Selma Spa med jobbet, på Mia Skäringers föreställning, på Sweeney Todd på teatern samt gå och se den nya Fantasiskta vidunder filmen med Thea. Har kort sagt hänt mer på en vecka än vad det brukar hända på ett halvår 😅.

Dessutom har vi fått var nya säng:
Vi är mer än nöjda och jag känner mig som en utsövd prinsessa när jag vaknat bland alla dunbolster på morgonen. For till Ikea idag och inhandlade hotellkuddar också så snart sover vi verkligen som kungligheter.

Något annat kul som händer den här veckan är att de börjat bygga vår terass här ute. Jag tror att det kommer att bli toppen när det är klart. Jag kan redan se framför mig hur jag ligger där ute i i skön soffa och läser en bok i solen. Saga längtar mest till att vi ska kunna äta ute för det tycker hon är mysigt.
Så här ser det ut just nu:

Rikard jobbar kväll så ikväll ska vi bara mysa hemma och göra ingenting jag, Stora och Lilla.




1 kommentar:

Farmor sa...

Heja Saga❤....visste väl att hon fått nån gen från Simonssons...äta ute är allt toppen😄