1 jan. 2021

Nytt år

Så är det 2021. Hade en mysig kväll igår bara vi fyra med god mat och mycket godis. Lite senare på kvällen kom Storas kompisar så de firade tolvslaget här tillsammans. Idag är jag seg som attans. Tror kanske att jag vanligtvis inte dricker vin efter 22 och att det kan ha något med saken att göra. Inser nu att jag inte tog några bilder av kvällen men kvällen finns ju även om den inte är på foto.

Vi pratade nyårslöften igår och Lilla bestämde sig för att vara mer ansvarsfull, jag lovade att kliva utanför min trygghetszon lite mer vad gäller kläder och annat 2021. Rikard och Stora hade inga löften att avge just igår så vi får väl se vad det blir.

Igår startade jag upp min ambition att börja röra på mig igen. Jag har svårt att hitta motivationen på vintern när det är mörkt och kallt. Att träna inne är inte lika givande men jag ska verkligen göra vad jag kan för att hålla igång nu när det är som mörkast. Jag ska genomföra ett stort projekt det här året som är hemligt än så länge men till det behöver jag vara i bättre form. Jag återkommer kring detta när det är

Inga kommentarer: