18 juli 2021

Lite rörelse

Jag har börjat röra på mig lite sakta. Inte springa så jag kräks utan lagom takt så det känns kul. Jag siktar in mig på 2,5 km och har som mål att springa hela banan runt utan att gå. Jag har inte rört på mig kontinuerligt sedan pandemin startade så nu är det dags att hitta lite kondition igen. Jag sprang igår och idag men imorgon är det paus för annars blir det lite överdrift vilket jag har lätt för att hamna i och sedan tröttna.


Svettig!!!

Idag är det söndag men eftersom vi har hittat en rörmokare som inte riktigt håller sig till konventionen så kommer han idag och sätter in vår nya toalett på lilltoan. Thea har målat väggarna vita och med ny toa samt nytt handfat och kommod kommer det bli fräscht där inne äntligen. Tänk att avloppet stod och läckte lukt i 40 år innan det blev fixat?? Jaja till slut blir det bra bara saker blir utbytt. Huset är väl som mest tiptop när det är dags att sälja och flytta in till stan igen. Eller så kanske det blir walkincloset i barnens rum när de flyttat hemifrån och vi bor kvar och njuter av renoveringen vi gjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

HALLÅ!!!!!! Nu får du sluta springa så du får tid att skriva���� / nyfikne svärmor