20 aug. 2017

Saga fyllde 9 år

Så kom den nu igen den där födelsedagen som alltid gör att jag ramlar tillbaka lite. Även om det blir mindre och mindre för varje år så drar det genom tankarna iallafall. I år när det var varmt och regn så var det lättare för känslan att komma från ingenstans eftersom varma regn är så förknippat med all tid på sjukhuset med Saga. Åska och regn....

Men iallafall så snäppte jag ur det (som jag ju alltid gör) och vi firade en jättemysig födelsedag med släkt och kusiner. Hon fick allt som hon önskat sig och hon verkar vara nöjd med sin dag. Just nu spelar hon "Just Dance" tillsammans med en kompis och jag slappar och inväntar en ny arbetsvecka. Det där att inte behöva hämta på fritids är lite som att vinna på lotto och jag njuter av den känslan och ser fram emot att gå till jobbet imorgon. 



Inga kommentarer: