4 nov. 2017

Jaha

Så efter vi kom hem från Stockholm så blev Thea sjuk på onsdagen. Hon klev inte ens ur sängen på torsdagen och då fattade jag att det inte skulle bli någon resa till Nyköping för vår del den här helgen. Mormor och morfar förbarmade sig över Saga som längtat så mycket efter kusinerna så hon fick följa med dem och fira Henke. Kvar här hemma i soffan sitter Thea och jag med varsin kopp te medan hon snorar vidare. Älskade mannen och pappan fyller år idag så vi firade honom på fm innan han försvann iväg till jobbet. Annars blir det en väldigt stillasittande helg med mycket eftertanke. Tänker att det är vissa saker jag måste förändra ur ett hälsoperspektiv så jag funderar mycket på hur osv osv. Jag återkommer kring det när jag bestämt mig. Nu vilar vi oss i form och till friskhet för nästa helg är det handbollshelg i dubbel bemärkelse och då duger det inte att vara varken sjuk eller trött.


Inga kommentarer: