8 sep. 2018

Full fart

Förra helgen var vi på en mysig och trevlig 50-års fest här ute på ön. Det var 60-talstema och vi gick all in


Lånade vintageklänning av Pija och köpte till peruk och hårband för en ultimat look. Rikard var även han klädd i peruk men med lite mer osykadeliska kläder.

Det var verkligen en kväll att minnas och leva lite på nu när hösten nalkas och kvällarna blir kallare och mörkare.

Vi har påbörjat kavalkaden av föräldramöten som alltid kommer i september. I onsdags var vi på två olika föräldramöten på samma tid. Otroligt hur de kan lyckad timea det så olyckligt men det är bara att tugga i sig. Vädret är iallafall ganska bra och jag kan fortfarande cykla ungefär tre dagar i veckan vilken känns som ganska lagom. Varken jag eller baken ids cykla fem dagar så tre räcker gott. 

Den här helgen jobbar Rikard nätter så för att hålla oss lite undan så har Saga och jag haft en shoppingdag. Det finns alltid något som måste köpas och söker som absolut inte ska köpas men som köps ändå. Men nu är vi hemma igen och Saga är på sitt andra kalas på mindre än en vecka. Roligt för henne men svettigt att hålla ordning på alla dagar, tider och presenter denna tiden på året. Känns som att de flesta av hennes kompisar fyller år på hösten. 
Nu ska vi äta middag och sedan ska jag krypa under filten och njuta av svts lördagsunderhållning 


Detta är för övrig i toppen på min ”villhalista” just nu. Det kanske får bli nästa helg då sovrummet skriker högt att det vill bli omgjort, helst igår....


Inga kommentarer: